'Active wear" - Is jy deel van hierdie generasie?
Die nuutste mode neiging wat al ‘n geruime tyd opvallend is
op die Kampus van die Universiteit van die Vrystaat is “Aktiewe drag”. Die
voorkoms raak dus al hoe meer opvallend op baie meer tereine van die omgewing
en nie net in die gimnasium nie.
‘n Paar studente is gevra oor waarom hulle dié drag dra, nie net in die gimnasium
nie maar sommer orals heen. Student,
Arline Herbst meen dat dit ‘n gemaklike opsie is vir die kampus en haar
motiveer om wel na die gimnasium te gaan wanneer sy ‘n af tyd het omdat sy
reeds klaar aangetrek is vir die geleentheid. Onder andere sê ‘n ander student dat dit ‘n
eenvoudige, vinnige opsie is in die oggend eerder as om ure voor haar klerekas
te staan en te besluit wat sy wil aantrek.
‘n Student van die Universiteit van Pretoria (TUKS),
Annastatia van Rensburg meen dat vele student op hul kampus ook aktiewe drag
dra, meer as van te vore.
Beteken dit dan dus dat dit nie net ‘n mode neiging op die Kovsie
kampus is nie, maar dalk op alle kampusse? en dat dit ‘n algemene mode neiging
geword het regoor die land?
Onlangs het ‘n video weid versprei op Facebook en Instagram
oor ‘n klomp vrouens wat die gekskeer oor die daaglikse drag van “Aktiewe
drag”.
Klik die volgende skakel om die video te kyk: https://youtu.be/CYRENWT8lz8
Anna Laplaca, ‘n skrywer van ‘n artikel gevind op die
internet onder Who What Wear. Sy fokus
dus haar artikel op hoe hierdie aktiewe drag mode neiging haar gemotiveer het
om meer te oefen. Laplaca sê
dat sy haarself gemanipuleer het om meer te gaan oefen deur aktiewe drag
aan te skaf en opgewonde te voel daaror, dus het jy geen verskoning om nie te
gaan oefen nie. Buitendien daar is niks wat ‘n vrou so motiveer om iets te doen
soos die perfekte uitrusting wat daarby pas nie.
Lees meer oor ‘This
Activewear Trend Actually Motivated Me to Work Out More’: https://www.whowhatwear.com/joylab-leggings-bra-target--5acd3e9374042?ps=tag&tag=activewear
Volgens Global Industry
Analysist Inc. sal sport en fiksheidskleedklere (fitness apparel clothing)
wêreldwyd
teen 2024 $231.7 biljoen bereik. Die kleremark van aktiewe drag het ook
drasties vermeerder. Dit kan mens dus sien in die winkels wat aktiewe drag
verkoop en nie voorheen het nie. Winkels soos byvoorbeeld Topshop, H&M en
Forever 21. Dit dui dus op die styging van die mark en hoe populêr hierdie mode neiging geword het.
Die mode neiging van aktiewe drag het op so ‘n manier
verander dat hoe meer bonkig die ‘legging’ hoe beter en hoe meer is jy in die
mode. Die dae van slegs net swart ‘leggings’ is iets van die verlede. Patrone
en kleure is die nuwe neiging vir ‘leggings’ en bypasende hemde om die volledige
‘look’ te voltooi.
Ek moet bieg oor die hoeveelheid kere wat ek ook net eerder
my aktiewe drag aangetrek het oor die gemak daarvan eerder as om werklik die gimnasium
te gaan besoek, maar ook dat wanneer ek dit wel aangetrek het dit my gemotiveer
het om te gaan oefen.
Hoeveel keer het jy nie ook self gewonder as jy iemand met
aktiewe drag sien in die winkelsentrum of die person werklik die gimnasium bygewoon
het of nog gaan bywoon nie?
Is jy dalk ook ‘n “Active wear Junkie”?
Opdrag 2, Inskrywing 2
Comments
Post a Comment